Dit hangt vooral af van uw wensen en eisen. Een eenvoudige website, zonder CMS en met een paar pagina's kan voor een paar honderd euro gemaakt worden. Voor een website met een CSM en een op maat gemaakt ontwerp zijn de kosten al snel rond de 1000 euro. Heeft u hele specifieke wensen ten aanzien van het ontwerp of specifieke functies op de site, dan zijn daar ook extra kosten aan verbonden. Wij proberen met onze prijzen rekening te houden met het type klant. Voor starters en non-profit zullen we de kosten proberen zo laag mogelijk te houden. Door bv. een lager uurtarief of het slimmer inzetten van basis functies van een website. 

Lees meer...

Een website is pas zichtbaar als deze ergens is opgeslagen. Een website staat op een webserver (speciale computer voor websites) die in een speciaal datacentrum staat, die dag en nacht toegankelijk is en een zeer snelle verbinding heeft met internet.

Domeinnamen zijn uitgevonden om het internet gebruiksvriendelijk te maken. Alle computers en servers die verbonden zijn met internet communiceren met elkaar via IP-nummers. Omdat het lastig is deze IP nummers te onthouden is er een systeem bedacht om aan deze nummers een naam te koppelen.

Lees meer...

Een CMS (contentmanagement system) verdeelt een website in twee delen: de eigenlijke website die bezoekers zien en een online berheerdersgedeelte. Via het beheerdersdeel kunt u zonder veel technische kennis documenten en gegevens op internet publiceren.

Lees meer...

Veel content management systemen werken met templates of themes om de opmaak van de pagina's te beheren. Een template bepaalt hoe de inhoud wordt weergegeven, en welke inhoud waar is te zien.

Lees meer...

Een website die 'responsive' is past zich aan, aan het scherm die een bezoeker van de website gebruikt. Dat kan een desktop monitor zijn, maar ook een tablet of een smartphone. Er is maar één website, maar de inhoud en lay-out past zich aan aan het gebruikte scherm / resolutie.

Lees meer...

Joomla! is een gratis, Open Source CMS (content management systeem). Open Source wil zeggen dat de bron van Joomla! voor een ieder toegankelijk is en er voor zichzelf wijzigingen aan mag brengen. Ook voor een commerciële website is Joomla! kosteloos te gebruiken. Met een content management systeem (cms) maakt en beheert u op een logische wijze de inhoud (content) van uw website.

Lees meer...

Online communicatie is een breed begrip waaronder diverse communicatiesoorten en-middelen vallen die online plaatsvinden. Een website is hier een voorbeeld van, mar ook online communities (social media) waarin leden met elkaar communiceren, bijvoorbeeld Facebook en LinkedIn.

Andere vormen van online communicatie zijn bijvoorbeeld e-mail nieuwsbrieven, e-mail en chat. Online communicatie kenmerkt zich vooral door interactie met de gebruiker/bezoeker. Online communicatie kunt u goed combineren met traditionele (offline) communicatie.

De vindbaarheid van uw website is belangrijk, maar dat gaat niet vanzelf. Wij zorgen ervoor dat de website die we voor u bouwen technisch goed in elkaar zit zodat de informatie door zoekmachines goed te lezen is.

Lees meer...

'Social media' is een verzamelnaam voor alle internet-toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te delen op een gebruiksvriendelijke en vaak leuke wijze. Het betreft niet alleen informatie in de vorm van tekst (nieuws, artikelen). Ook geluid (podcasts, muziek) en beeld (fotografie, video) worden gedeeld via social media websites. Met andere woorden, social media staat voor 'Media die je laten socialiseren met de omgeving waarin je je bevindt'.

Lees meer...

Sociale media geven de consument de mogelijkheid eenvoudiger te voldoen aan behoeften zoals sociaal gedrag, erkenning en zelfontplooiing en bedrijven kunnen daar gebruik van maken. Voor het eerst in de geschiedenis is het mogelijk een dialoog aan te gaan met grote groepen consumenten, zonder dat dit grote budgetten vereist. Door goed om te gaan met sociale media worden bedrijven en merken deel van het 'netwerk' en van de 'peers' waardoor ze sneller en beter vertrouwd worden.

Er zijn 2 manieren om in de zoekresultaten van Google te komen: betaald en onbetaald. De onbetaalde zoekresultaten worden ook wel de organische (organic) zoekresultaten genoemd. De betaalde manier gaat via Google Adwords.
Adwords is het advertentieprogramma van Google. Het verschijnen van je advertentie is afhankelijk van de door de zoeker ingetikte zoekwoorden. Zo verschijnt je advertentie alleen als het zoekwoord betrekking heeft op de advertentie. Je kunt deze zoektermen zelf koppelen aan je advertentie.

Lees meer...

Zie: Wordt mijn website goed vindbaar in Google?

Goede vormgeving van externe communicatie is essentieel voor het succes van een onderneming. Goede vormgeving zorgt er voor dat:

  • Het merk, campagne, de producten en/of diensten de juiste uitstraling en impact hebben.
  • De onderneming en zijn producten hun doelgroepen weet te vinden en aan te spreken.
  • Het verhaal goed verteld en begrepen wordt.
  • Uw onderneming zich onderscheidt van uw concurrenten.

Dit is goed te meten met Google Analytics. Dit is gratis software van Google die u kunt gebruiken om vrijwel alle activiteit naar, op en van uw website te meten en inzichtelijk te maken. Wij zorgen ervoor dat uw website door Google Analytics wordt gemeten.

Lees meer...

Met onze naam benadrukken we wat Inxpact voor u kan betekenen. We helpen ondernemers en organisaties met hun online communicatie.

Lees meer...

Fijn dat u dat vraagt! Wij helpen u graag verder met uw online communicatie. Daarom hebben we als slogan onder onze naam staan 'web in your hands'. Ziet u wel het belang van investeren in online communicatie, maar weet u niet precies hoe u de beschikbare middelen moet inzetten? Door uw vakkennis te combineren met onze kennis en ervaring met online communicatie zorgen we ervoor dat u optimaal gebruik maakt van de beschikbare online middelen.

Lees meer...

web in your hands